• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 1323
پیام تبریك شهردار چابهار به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان
شهردار چابهار با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت به گزارش روابط عمومی شهرداری چابهار ؛ مهندس حقانی شهردار بندر چابهار با صدور پیامی فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف چابهار تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک شهردار چابهار به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان                           

شهردار چابهار با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت

به گزارش  روابط عمومی شهرداری چابهار ؛ مهندس حقانی شهردار بندر چابهار با صدور پیامی فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف چابهار تبریک و تهنیت گفت .


متن پیام بدین شرح است :     


بسمه تعالی


"
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ "


ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید ‌آورده و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد .


نوای مَرْحَبَا مَرْحَبَا یَا شَهْرَ رَمَضَانَ که نشان از فرح و خشنودی ما از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است در مساجد طنین انداز شده و فضای شهر را مزین و عطر آگین نموده است .


خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر وبرکت بهترین بهره را بگیریم .


حضور در مراسماتی نظیر ختم قرآن، اقامه نماز تراویح، دعا و مولودی خوانی و شبهای لیالی قدر بهترین فرصت است تا غبار تن را در زلال چشمه های این ماه پر فضیلت صیقل دهیم و از لابلای لحظه‌های ناب دعا و سجادهایمان لذت مهمانی پروردگار را درک نماییم .


اینجانب شهردار بندر چابهار به نمایندگی از کارکنان خدوم وزحمتکش شهرداری حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف و فهیم چابهار تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران گرانقدر در خدمات رسانی شایسته به شهروندان عزیز در این ماه مبارک ، قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمان را از در گاه احدیت مسئلت دارم .


محمد یونس حقانی

شهردار بندر چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0