• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 204
پیام تبریك شهردار چابهار بمناسبت حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری چابهار: مهندس محمدیونس حقانی شهردار چابهار با صدور پیامی حلول باسعادت ماه شعبان و فرارسیدن میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز جانباز و نیز ولادت امام زین العابدین(ع) را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت. متن پیام بشرح ذیل می باشد: 

                بسمه تعالی

 ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از جهان اسلام که روشنی بخش دلها و دیده گان مومنان است.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان است با فرخنده میلاد باسعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سیدالساجدین، حضرت زین‌العابدین(ع).

بدون تردید نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا به نام روز پاسدار و ولادت قمر منیر بنی‌هاشم به نام روز جانباز، بنیانی فاخر در تأسی از آموزه های پربار اسلامی و نهضت حماسه ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری از کیان دین مبین اسلام محسوب می شود که توانسته الگوی روشنی را برای حفظ آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

اعیاد پرخیر و برکت شعبانیه به ویژه ولادت سالار شهیدان، فرصتی است تا نام و منزلت پاسداران عزیز کشورمان را گرامی بداریم کسانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شایستگی وظیفه پاسداشت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) را به عهده گرفتند و نیز مجالی است تا قدردان جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازانی باشیم که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مایه‏ افتخار و سربلندی ملت ایران هستند.

اینجانب فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به شهروندان عزیز چابهاری، پاسداران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بهره‌مندی از این ماه پر فضیلت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمد یونس حقانی- شهردار چابهار

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0